سوالات متداول | گروه نرم افزاری موفق

🎯 به وبسایت گروه نرم افزاری موفق مرجع کامل و باسابقه طراحی و تولید نرم افزارهای ترجمه و آموزشی خوش آمدید 🎯

سوالات متداول

نرم افزار پیغام (دستگاه فعلی شما با برنامه سازگار نیست) و یا (خطا در اتصال به اینترنت) را نمایش میدهد؟

برای رفع خطای (دستگاه فعلی شما با برنامه سازگار نیست) و یا (خطا در اتصال به اینترنت) باید آخرین نسخه برنامه را از وبسایت ما دانلود و بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید تا جایگزین نسخه قدیمی آن شود. برای این کار در کادر جستجو نرم افزار، نام برنامه و یا بخشی از نام همان برنامه را تایپ کنید و دکمه جستجو را فشار دهید تا به صفحه دانلود همان برنامه منتقل شوید.


برای فعالسازی برنامه چکار باید انجام دهم؟

به صورت خودکار بخش هایی از برنامه فعال هستند و شما می توانید به صورت رایگان از آنها استفاده نمایید. برای استفاده از تمامی امکانات برنامه و همچنین فعالسازی بخشهای غیر فعال نرم افزار، راهنمای زیر را مطالعه نمایید.

راهنمای فعالسازی برنامه

در صورتی که برنامه فعال در موبایل یا تبلت من حذف شود چگونه پس از نصب مجدد آن را فعال کنم؟

برای فعالسازی مجدد، پس از نصب برنامه بر روی دستگاهی که با استفاده از آن، نرم افزار را برای بار اول فعال نموده اید، بر روی دکمه فعالسازی کلیک کنید، نرم افزار بلافاصله برای شما فعال شده و می توانید از تمامی امکانات نرم افزار و همچنین بروزرسانی ها و نسخه های جدید آن استفاده نمایید.


برای فعالسازی برنامه اگر دستگاه (موبایل – تبلت) خودم را تعویض یا آپدیت کنم چه کار باید انجام دهم؟

در صورت تعویض و یا آپدیت دستگاه اندرویدی، موضوع را به پشتیبانی (فروش/فنی) اطلاع دهید تا فعالسازی برنامه شما بر روی دستگاه قدیمی تعلیق شده و به گوشی و یا تبلت اندرویدی جدید شما منتقل شود.


تلفظ برنامه کار نمی کند! برای فعالسازی آن چکار کنم؟

برای فعالسازی تلفظ برنامه می توانید از راهنمای زیر استفاده کنید، برای ورود به راهنمای تبدیل متن به گفتار بر روی لینک زیر کلیک کنید.

راهنمای تبدیل متن به گفتار

نویسنده :
سرپرست گروه نرم افزاری موفق

تاریخ بروزرسانی : 
1402/7/26